Resepi Korean Garlic Bread Azlina Ina

Resepi korean garlic bread azlina ina fans, resepi korean garlic bread azlina ina resepi, resepi korean garlic bread azlina aziz, resepi korean garlic bread azlina abdul, resepi korean garlic bread azlina ina, resepi korean garlic bread azlina zainal abidin, resepi korean garlic bread azlina abdullah, resepi korean garlic bread, resepi korean chicken, resepi korean fried chicken,

Memasak adalah salah satu aktiviti terbaik yang boleh dilakukan semasa kita terpaksa #StayAtHome semasa pandemik ini. Satu lagi kebaikan yang datang daripada masak adalah boleh mencuba pelbagai jenis makanan yang baru atau viral. Terdapat banyak makanan viral yang menyelerakan di seluruh dunia dan kali ini kami ingin berkongsi tentang Korean Cheese Garlic Bread.

Korean Cheese Garlic Bread

Ini adalah satu lagi jenis roti yang sering berlaku kesesakan di media sosial sejak pandemik COVID-19 bermula. Adalah selalu menarik untuk mencuba makanan yang menjadi viral dan rupanya, Korean Cheese Garlic Bread ini memang sedap!

Bahan-bahan:

  • Roti (4 keping)
  • Keju (100 gram)
  • Minyak Masak (1 sudu besar)
  • Daun bawang cincang (1/2 gelas)
  • The garlic (2 sudu besar)
  • Vegan Mayonis / Susu Full Cream (1/2 gelas)
  • Magarine (25 gram)

Langkah-langkah:

  1. Campurkan vegan mayonis atau susu full cream, dan bawang cincang. Kacau rata dan letakkan ia di bahagian atas setiap kepingan roti. Biarkan sehingga kelihatan tebal.
  2. Tambahkan keju edam di atas mayonis atau susu full cream. Jangan takut untuk menambahkan lebih banyak keju jika anda suka.
  3. Panasakan minyak masak dan magarine dalam satu periuk. Tambahkan garlic dan goreng sehingga naik bau bawang putih yang sedap.
  4. Goreng roti di atas kuali yang masih panas dengan api sangat kecil. Tutup periuk dengan penutup untuk memastikan keju benar-benar cair dan roti diubah ke warna keemasan yang cantik.
  5. Angkat roti dari kuali dan letakkan di atas pinggan. Anda boleh menaburkan lebih banyak bawang cincang atas roti atau memasukkannya ke dalam oven selama beberapa minit.

Jangan lupa nikmati roti ini bersama dengan kopi atau teh panas di pagi hari yang cerah. Rasa yang pedas dan sedap akan terus kekal di lidah dan mengejutkan semua orang di rumah. Selamat mencuba dan semoga anda menjadi bintang media sosial seterusnya dengan Korean Cheese Garlic Bread ini!

Resepi Korean Garlic Bread Azlina Ina

If you are searching about Dari odading hingga korean garlic bread, ini dia makanan populer tahun, you've came to the right page. We have pics like Resipi korean cheesy garlic bread viral seperti di korea, guna air, guna roti burger je! ini cara buat korean garlic cheese bread paling, resepi korean garlic bread (versi air fryer) sedap 6 langkah ⋆ aneka. Read more:

Dari odading hingga korean garlic bread, ini dia makanan populer tahun, 10 makanan viral selama pandemi, lezatnya parah!

10 makanan viral selama pandemi, lezatnya parah!. Resipi korean cheesy garlic bread viral seperti di korea, guna air. Tokowahab belajar ayosemarang geotimes. Korean resipi fryer. Resepi korean garlic bread (versi air fryer) sedap 6 langkah ⋆ aneka. 5 resepi korean garlic cheese bread viral (simply delicious. Resepi cheesy



Also read:

.